CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Friday, June 17, 2011

BilaSitiNurhalizaMasukAskar...!!



Selamat pagi kawan-kawan semua...pagi-pagi bila aca surat khabar je terpampang muka cik siti dengan anna rafalli masuk askar..meleret je aku senyum..hahahaha..aku suka! aku suka! aku suka! siyes aku suka!! ni membangkitkan semangat aku untuk pergi kursus kadar bulan julai depan..hahaha aku suka! larat ke siti dan depa2 nie jalani latihan askar? nanti abes hitam kulit putih tuh...xpe2 simplysiti kan ade...0yesh!! aku suka sebab simplysiti aku dah nak abes dah..kene cari wet bawah katil, meja makan, bawah tikar sampai cukup bli baru..hahaha...apepun aku nk ucapkan selamat menjalani latihan lah kepada artis kesayanganku ini...

aja! aja! fighting! Gambate! Siti nurhaliza







7 comments:

WuMing said...

Wah.. ini akan buat banyak lelaki Macho nak jadi askar wataniah...

NOOR FATIN said...

bestnya diorang. hehe

farhana said...

0yesh! =)

Hans said...

tapi yang tak tahannya diorang kata Intan Ladyana pakai kasut tinggi
ekekekeke

Maharaja Lawak Minggu 12

farhana said...

2 la pasai...bju loreng tp pkai kasut tinggi kaler pink...taw la artis...sbb di0rng glamer je nk lyan bek2....askar pe tuu...

Hans said...

hahahahaha
xper
paling tidak lepas nih ramai la tu tertarik nak masuk askar wataniah

btw,thanks sudi follow blog saya :-)

Syaitan Memang Durjana

farhana said...

ok..welc0me =)...memang la ramai yg tertarik...persoalannya berkualitikah?? masuk askar nie bukan untuk suka2..bukannya macm kadet remaja 2....

terima kasih kerana sudi membaca blog saya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...