CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Wednesday, April 13, 2011

TerrrrP0NTENgggg..kuLiah..

Assalamualaikum...
n...camat pagi cumee...=)
hmm..hari yg wt ak jd blurr sat...nak taw psal ape??...hahaha..sebab pagi tadi ak x datang kuliah Strength of Material la...wawawa...ak pun x tawu la mcm mane boley x terjaga dr tido pagi tadi...

Macam Mane nak jadi student macam ni???

Tetapi hakikat yang paling nyata skali saya memang MALAS nak pegi kuliah...nak tawu sebab ape??? sbb setan kt hostel saya nie slalu hasut saya suh tid0 je...saya SALAHKAN setan-setan n iblis2 kt hostel nie....hahahaha!!!! (GURAU JE)

TAPI JANGAN CAKAP SAYA MACAM NI PLAK!!

* sekadar gambar hiasan...


farhana : saya mintak maaf cik kerana x datang class cik pagi tadi....
lecturer : kenape kamu tak datang???
farhana : saya kesiang...
lecturer : APE!! tu bukan alasan!
farhana : abeh 2 ape.....
lecturer : awk FAIL subject sy semester nie FAHAM!
farhana : errkk...(?????)

* dialog ini adalah rekaan semata-mata. tidak ada kena mengena antara yg ade di dalam MSI nie ataupun diluar..sekian..

0 comments:

terima kasih kerana sudi membaca blog saya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...