CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Thursday, March 22, 2012

Jika Aku Tak Jumpa Kau..

Aku sering menagis sendirian, bukan kerana mahu kamu kembali kepadaku, bukan kerana aku tidak boleh melepaskanmu, tetapi kerana merasa harga cintaku terlalu murah untuk dimiliki...dirimu begitu kejam. .Ternyata memberi cinta pada bukan pemilik mutlaknya memang tidak pernah merasa bahagia. Kini, hari-hari yang aku tempuhi hanya untuk melupakan dirimu...membuang rasa cinta yang pernah membahagiakan hati. Mungin apa yang terjadi ada hikmah disebaliknya..kini aku hanya mencari diriku yang dulu. Moga waktu dapat mengubah segalanya..kesalahanmu terlalu besar untukku maafkan kerana ianya terlalu mengihiris hati, namun akanku cuba lupakan, meskipun kadang-kadang aku gagal sendiri..-peace-




0 comments:

terima kasih kerana sudi membaca blog saya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...